Digi sedang giat menganjurkan satu pertandingan Digi WWWOW Awards 2015. Menariknya acara ini dianjurkan saban setiap tahun dan penyertaan dilihat begitu memberangsangkan sekali. Bila penyertaan mengalakkan, pihak penaja-penaja lebih wowwwwwwww. Lagi menyeronokkan hadiah yang diberikan juga sungguh lumayan wowwww sungguhlah.



Setiap Kategori RM10,000 untuk dimenangi

Ini yang paling menarik kerana setiap pemenang akan membawa pulang hadiah diatas, dan paling bestnya mereka yang menang akan diberi tunjuk ajar didalam industri anda ceburi untuk lebih maju ke hadapan. Lebih kurangmacam program mentor mentee tapi ada duit pelaburan wowwwwwww.

Julia nak jemput anda semua sama-sama sertai pertandingan ini dengan memilih kategori yang disertakan dan anda juga layak untuk mengundi mereka-mereka yang telah sertai pertandingan pada tarikh yang ditetapkan seperti dibawah. Banyak kategori yang dipertandingkan antaranya:


1) Videos & Photography
2) Social Influencers 
3) Independent Publishers
4) Web commerce
5) Mobile app commerce
6) Social media commerce 
7) Social impact 
8) Social gathering
Latar Belakang Digi WWWOW Awards 
At Digi WWWOW, we know that the Internet doesn't just exist. The Internet is people and people make it all that it is. Well, to put it in one powerful word - Inspiring. It is home to the ones driven by an insatiable passion to create.  
The ones gifted with the ability to heal. The ones with an eagle eye for business. And the Internet is the launchpad that makes it possible for Digi WWWOW to take ideas further. Your ideas. That's why for 5 years now and onwards, Digi WWWOW is on the lookout for aspiring individuals who make the Internet greater.  
Together, we’ll make it more entertaining, helpful, educational, and accessible through innovative services and new products. Because we believe, the best of the Internet belongs to everyone.
Mobile App Commerce
Kalau Julia, Julia pasti akan  memilih kategori Mobile App Commerce. Kategori ini julia rasakan ia betul-betul kena dengan diri julia yang suka menggunakan aplikasi mobile untuk sebarang jenis medium interaksi bagi perniagaan kecil-kecilan julia iaitu sebagai Pengedar EPHYRA. Berikutan itu banyak julia kongsikan di dalam handphone dan disebarkan dipelbagai rangkaian media sosial dengan menggunakan hashtag  #DGWWWOW  http://www.wwwow.my/submit.aspx

Selain itu, melalui Mobile App Commerce inilah julia selalu update blog tentang kehidupan sosial seharian, travelogue, mahupun pelbagai jenis review. Sungguh memudahkan kehidupan seharian. Kebetulan julia juga merupakan seorang pengguna line Digi sudah bertahun lamanya. 
Sebelum anda nak sertai pertandingan ini, perhatikan dulu tarikh-tarikh penting dibawah.

Submission Date and Nomination 14 Sep till 12 Oct 2015

Vote for People’s Choice Award 19 till 30 Oct 2015

Judges and Selection 13 Oct till 12 Nov 2015

Award Night and Winner Announcement 20 November 2015

Team leader yang terkenal ini mungkin akan realisasikan hidup anda, wowwwww

Mari semua beramai-ramai sertai pertandingan dan mengundi rakan-rakan kita yang sudah sertai pertandingan ini dan kongsikan di media sosial dengan hashtag #DGWWWOW. Maklumat lanjut click: http://www.wwwow.my/

8 Comments

  1. kalau ada button like..sy dh tekan button like....ngehh..all the best!

    ReplyDelete
  2. Wahhh menarik ni :) Selamat Hari Raya Aidiladha dari Nani :)

    ReplyDelete
  3. hai...Yaya Cendana BW (NO.5) dari blog uzu Emas Putih BW sini....dah follow sini...harap sudi follow yaya blek.. :) mohon komen murni di sini...tq... :)

    http://www.yayacendana.com/2015/09/review-telur-pindang-nordin-terkenal-di.html

    ReplyDelete
  4. Wahh nak masuk bertanding ehhh? ramai nampaknya blogger berpengaruh Malaysia cerita pasal #DGWWWOW ni dah

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)