Hari ini julia nak kongsikan beberapa testimonial dari customer julia sendiri yang menggunakan ephyraskinbar, sebelum nak raya berdesup mesej julia 013-6327 333 nak dapatkan ESB ini. Perghhhh hasil guna sebelum raya sangat mengkagumkan julia, saban hari ada sahaja mesej dan testimonial mereka sendiri kongsi bersama, seronok!


Kak Zaiton 
Adalah calon terawal jugalah yang selalu mesej julia tanya pasal si ephyraskinbar ni, katanya kulitnya ada jeragat tebal, kulit kusam dan nampak gelap. Serius pertama kali julia tengaok gambar dia terkejut jugalah, julia sarankan beliau cuba dulu basuh muka dan urut selama 1 minit, tapi kakak ni cakap sampai 5 minit dia urut dengan sabun ephyraskinbar hehehhee...baca sendiri ye apa kata kak zaiton dibawah :)

Hazwani
Customer baru mencuba ephyraskinbar, katanya setelah 2 minggu, parut jerawat di bahagian muka sebelah kanan mulai pudar sikit demi sedikit...alhamdulilah, bukan setakat itu, julia lihat wajahnya semakin berseri-seri, nampak glowing, muka bersih dari minyak dan ceria...wajahnya sangat ceria. Bila kita jumpa produk natural yang sesuai, automatik kecantikan anda sendiri akan terserlah. Good job adik!

Nur Aliah Nadhirah
Antara customer yang paling terawal terjebak dengan ephyraskinbar, pada mulanya kakak aliah order 1 bar dulu, kemudian katanya seronok menggunakan sabun ini, kemudian dia repeat kali ke dua dengan beli 2 bar, seterusnya 3 bar...kemudian hari ini latest dia order 4 bar ephyraskinbar dan 1 Combo Hari Raya untuk minuman kesihatan ephyra pula. Go go go sis, seronok tengok sis bersemangat!

IIla Shahril
Adik iila ni adalah kenalan dari rakan FB, pernah pm bertanyakan sejauhmana kebaikan ephyraskinbar ini, ternyata beliau sendiri beri feedback terbaik tentang perasaanya semasa memakai sabun ini, go go go adik!


Tak menang tangan!

COD Ephyraskinbar
Sogo - UniKL - Parlimen - Giant Batu Caves - Selayang - Gombak - Sri Gombak - Kuala Lumpur 
(Nak pos pun boleh luar dari Selangor)

Kali ini julia nak bagi harga diskaun berbaloi-baloi bagi customer yang pernah order melalui julia, yang pertama order jangan risau, jika anda beli lebih dari 1 Ephyraskinbar, anda automatik termasuk dalam rangkaian diskaun berbaloi-baloi dengan Julia sendiri.

NAK INFO LANJUT CLICK TESTIMONIAL SINI

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IKLAN
Ephyra Skin Bar
RM39 sahaja
Julia Johari - Pengedar Sah Ephyra
WhatsApps: 013-6327 333
Baca Review SINI

7 Comments

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)