Anda suka shopping online? Anda seorang peniaga? Dua-dua ada kepentingan disini. Macam julia suka shopping online, kalau order hari ini sudah semestinya mau ia sampai esok betul tak, lagi cepat lagi bagus. Tapi bila order hari ini katalah hari Isnin, pastu sampai hari Rabu barang tak sampai, ko rasa risau tak macam kena tipu? Bukan nak takutkan korang tapi kalau barang yang kita beli tu penting, sure korang nak ia selamat sampai kan walaupun amaun barangan tersebut RM1 je pun. Duit jugak.

Apa Kepentingan Expresstrack.net Kepada Saya?
Expresstrack.net adalah satu platform untuk pengguna untuk mengesan status penghantaran bungkusan, hanya 2 langkah diperlukan, sangat cepat dan mudah. Hanya perlu masukkan tracking nombor dan klik syarikat kurier, kemudian status akan dipaparkan.

Hari Raya akan datang tidak lama lagi, Julia tahu ramai dikalangan kita banyak buat urusniaga melalui online. Tak kiralah korang peniaga kah, pembeli kah, apa sahaja yang korang beli dari online korang boleh track dengan satu langkah mudah sangat-sangat.

Langkah-Langkahnya
Langkah 1: Mudah sangat, setiap pembelian online anda sekarang anda pasti akan terima nombor tracking pos laju kah, apa jua sebarang nombor dari yang dinyatakan dibawah tu masukkan dalam kotak.

Langkah 2: Kemudian klik syarikat mana antaranya Pos Laju, Pos Ekspress, Skynet, TA-Q-BIN (Yamato), GDEX, City Link, Nationwide Express, FedEx, DHL, UPS, TNT,  Sure Reach, ABX Express, Aramex, Kangaroo Express, Airpak Express, AsiaXpress, DPEX.


Langkah 3: 
Bila sudah buat pilihan syarikat kurier mana yang anda berurusan, terus enter dan anda akan dapat jawapan kat mana parcel korang tu berada seperti gambar rajah dibawah.

Inilah salah satu medium kepercayaan dua hala, barulah nak membeli dan berniaga rasa senang hati, win-win situation.

Website: Expresstrack.net
Facebook:  Expresstrack.net
Twitter: Expresstracknet
Email: expresstrack.net[at]gmail.com

5 Comments

  1. HAH, kan senang..tq for the info..!!
    kite terus gi check barang kite kat expresstrack ni..
    senang dan cepat

    ReplyDelete
  2. tq for the info..slalu tau nk check pos laju je

    ReplyDelete
  3. wahh..bgsnye..sume ade..slalu cek kt poslaju track n trace je..

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)