Gambar Hiasan: Google Image.

Seronoknya kalau dapat hadiah dari seseorang yang kita tak kenal kan hehehhehe. Lagi seronok kalau dapat hadiah surprise dari orang yang kita sayang. Pastu mesti kita nak balas balik hadiah dekat sang tercinta atau secret admire kan. Tapi pening cari kelainan hadiah online apa yang memudahkan urusan kita. Tahu tak anda, kebanyakkan daripada kita banyak membuang masa seharian suntuk semata nak cari hadiah yang memuaskan hati tapi sampai ke sudah tak jumpa-jumpa. Asyik-asyik barang yang sama dihadiahkan, naik muak jadinya.


Hadiah Online Cinta
Anda pernah dengar hadiah yang anda sendiri boleh pilih hanya di hujung jari je? Nak hadiah yang orang kita sayang tu sayang kita hari-hari, ingat kita hari-hari, bila nak tidur je terpandang terus automatik ingat kat kita? Mesti korang tak sabar nak tau kan. Surelah hadiah cinta yang boleh di pakai hari-hari, bukan setakat dijadikan cenderahati, tapi boleh dihadiahkan pelbagai peringkat umur. 

Hadiahkan Tercinta Bantal Cinta!
Bantal Cinta? Ini baru lain dari yang lain nak pilih hadiah online. Setiap hari mereka akan ingat pada anda, setiap masa tak kira dimana jua anda berada bila nak rehat atau tidur anda senantiasa ada bersama dengan yang tercinta. Unik dan banyak kelebihan bantal cinta ini nanti julia terangkan. Selain ia mudah dibawa travel sebab ia tersangat ringan, gebu dan mudah di kempiskan letak dalam beg kain jika nak guna untuk kegunaan sendiri. 

Kelebihan Hadiah Bantal Cinta Online
  1. Hadiah pelbagai peringkat umur - new born baby, kawan, sepupu, ibu dan bapa, suami, isteri, adik-beradik,   hadiah bantal cinta ini  sesuai dihadiahkan secara surprise. 
  2. Warna tema pelbagai - corak kartun, corak bola, abstrak dan lain-lain.
  3. Tidak luntur - warna sarung bantal sangat berkualiti, cerah dan menarik perhatian.
  4. Material Kain - kapas berkualiti tinggi 100%.
  5. Keselesaan - tidak panas dan serap peluh serta sangat empuk.
  6. Travel - mudah dibawa travel untuk perjalanan jauh kerana ia mudah di lipat dua dan kempiskan didalam beg kain.
  7. Hadiah Kahwin - Jika ada kawan/saudara/sepupu/rakan sekerja baru kahwin boleh hadiahkan mereka hadiah unik ini atau anda sendiri boleh beli dan  berkongsi bantal cinta ini dengan pasangan tidur sebantal. Barulah cinta segar mewangi gitu.
  8. Hadiah Paling Besar - dah la ringan besar plak tu, pasti sang penerima berbunga je hati tatkala menerima hadiah anda yang besar tu hehe.
  9. Penerima Hadiah Cinta - setiap masa nak tidur ingat kat anda alahaiiii best yer.

Tema Hadiah Hello Kitty
Corak ini sangat sesuai untuk bagi kt girlfriend / hadiah hari jadi / anak perempuan / bos / kawan baik/ sahabat dan mereka yang memang pencinta hello kitty
Sweet kan bantal cinta ni, tinggi bantal cinta ini macam tinggi anak julia si Qaiser ilman umur nak masuk 3 tahun. Sedap peluk bantal ni malam-malam empuk!!!

Pilihan lain.


Tema Hadiah Inter 1908
Untuk kaum lelaki dan anak lelaki sesuai anda hadiahkan bantal cinta ini kepadanya sebagai hadiah hari jadi ataupun secara tiba-tiba anda nak hadiah surprise. 
Berbunga-bunga hati mereka nanti tau setiap malam ingat kat anda. Hari-hari guna pula tu, warna sangat menarik dan terang, pasti senyuman penerima tak lekang di bibir. My son suka sangat corak sarung bantal ni, dibuatnya bantal peluk, tidur dan untuk berehat. 1 bantal banyak kegunaan.

Tema Hadiah Cars
Sesuai nak pos hadiah online untuk anak-anak kawan yang sambut hari jadi istimewa. Selalu hadiahkan mainan, buku, dan makanan je kan so kali ini hadiah online ini sangat lain dari yang lain. Anak-anak pasti seronok nak tidur guna bantal tema kartun, semangat!

Tema Hadiah Frozen
Anak anda tergila-gilakan Frozen?
Haaaaa ini dia bantal cinta frozen. Hari-hari buat tidur tak kira dimana sahaja, balik kampung atok nenek boleh bawa sebab boleh dilipat dikempiskan. 
Sure mereka lompat keriangan!

Tema GG
Tema ini sesuai nak hadiahkan kepada orang dewasa / ibu bapa yang suka simple dan warna selamat. Kalau beli dua bantal cinta boleh jadikan perhiasan deco di sofa anda tau. Menarik.

Pelbagai lagi tema antaranya Spongebob, corak Jalur, Abstrak dan lain-lain. Nanti julia bagi link dan nombor korang boleh wassup ya.


Komen Rakan Sekerja
Puan Siti Zubaidah kawan sekerja julia komen:
"Best yer Bantal cinta ini, sedap dipeluk sangat empuk, ringan, besar, corak hello kitty besar puas tengok, kain lembut sangat! Seronok dijadikan hadiah dekat anak perempuan atau kawan-kawan perempuan, siti nak lah satu boleh kak julia hehehhe"
Katanya haaaaaaa, komen positif siti pun suka tau, apatah lagi jika anda buat kejutan pada tercinta. Lagi bertambah manis dan sweet!

Review Julia Terhadap Hadiah Bantal Cinta
Bantal Cinta ini sangat besar okey, uniknya tauke kedai cinta ni bungkus bantal cinta ni jadi kecik je, bila buka kena udara haaaa besar tau tak, tak lenyek pun bantal ni. Tadaaa.


Kainnya sangat lembut, bau tak busuk, ada setengah-setengah kainnya agak berbau kuat tau, so bantal ini selamat digunakan bersama sarung bantal pelbagai pilihan. Jahitan pun kemas dan kuat, so kalau jenis lasak bantal ini tahan lama.
Ini yang terkandung didalam sarung bantal cinta, lembut dan kenyal je bantal ni, sedap di pegang, tengok my son tidur lena hehehhehehe. Julia pun berkongsi tidur sebelah dengan dia tau. 

So ini adalah idea untuk anda yang pening nak pos hadiah online atau nak beri sendiri by hand sebagai kejutan kepada mereka yang tersayang, pasti mereka rindukan anda setiap masa selepas bangun hehehhe. 

RM45 termasuk pos laju
(Bantal Cinta + Sarung Bantal Cinta)

RM22 termasuk pos laju
(Sarung Bantal Cinta)

How To Order:
Instagram: Hana_Hanisa
Whatsapp: 018 - 235 0884

10 Comments

  1. Eh, eh....mcm kenal je...mcm kenal je...huhu...mmg besss bantal 'hugs love' ni...nanti ct nak order utk fatihah yg mmg tengah hot sgt dgn frozen..tq kak ju! :)

    ReplyDelete
  2. Besarnya. Puas hayi peluk ni. Hihi.

    ReplyDelete
  3. Kakak tengok bantal tu macam boleh dikongsi dua org tu Ju. Beli satu pun cukup kongsi berdua. Baru betul-betul cinta tidur sebantal hihi...

    ReplyDelete
  4. alaaa..tomeynyee bantal niii... hello kitty lg tuu.. =)

    ReplyDelete
  5. yes boleh buka!nak komen laju-laju!!

    bantal tu cantik nanti nak terjah ;)

    ReplyDelete
  6. Huaaahhhhhh comelnya bantal hello kitty tuuuu!!! Harga pun murahhhh.. aauummm

    ReplyDelete
  7. Assalam julia,
    sakan qi posin dengan bantal yer he3

    ReplyDelete
  8. Comel la hello kitty tu ju....❤️❤️❤️❤️❤️

    ReplyDelete
  9. memang bantal cinta la.. besar panjang.. boleh share dengan suami.. wah.. mesre gitu..

    ReplyDelete
  10. amboiii cmmnt org ats ni..hik3
    bsr rupenye..mule tgk gmbr ngan qi tu mcm xbsr sgt..

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)