Warisan Hawa | Julia Johari
Booking.com

Warisan Hawa


Lirik Lagu Tema Ustazah Pilihan: Warisan Hawa
Kelembutan bukan nya tanda kelemahan
Di sebalik wajah tersirat hati tabah
Akur bukan bererti tiada pendirian
Wajarnya berfikir sebelum membimbing

Dengan harapan murni

Warisan hawa
Berdiri di samping dengan setia
Membimbingmu dengan ketulusan
Hati berpedoman

Didik wanita
Terdidik generasi yang mulia
Menimba amalan penuh taqwa
Memegang amanah warisan hawa

Titis air mata bukan tanda kecewa
Sebaliknya bangga dilimpah pengalaman
Ikhlas berbakti menuntut kehendak agama
Semoga diredha melangkah ke depan

Dengan harapan murni


#Julia tujukan lagu ini khas untuk anda... wanita diluar sana, anda bertuah dikurniakan oleh Allah untuk menjadi seorang wanita, hargailah, lagu ini sumber penguat ku setiap hari, setiap hari rasa bersemangat...alhamdulilah :)

12 comments:

  1. ye..setuju...menjadi wanita utk tidak di lihat lemah di mata lelaki...moga kita sama2 kuat menghadapi cabaran...u know who i am..u know my sacrifice towards my daughter kan..SA korbankan keperluan peribadi dan keindahan dunia muda semata2 tanggungjawab terhadap anak..bila anak dah besar baru rasa senang sikit...alhamdulillah allah kurniakan SA semangat yang kuat...

    ReplyDelete
  2. ummi Qi! eheeeeee.. lirik lagu ni mendalam betol :)

    ReplyDelete
  3. tak pernah dengar lagi lagu ni.. hehe..
    nanti nak gi dengar cepat2 kat u tube..
    ;)

    ReplyDelete
  4. Baru inilah kakak dengar dan menghayati liriknya Ju. Tak pernah ikuti program itu sebab rumah kakak tak ada astro..

    ReplyDelete
  5. ni kes akk memang jrang dengar radio..nak ikut lagu 2 terkini pun dah jadi tak terkini..hahahahaha

    ReplyDelete
  6. Ini suara farah?lama nya tak dengar pasal dia...sedap suara dia nih..

    ReplyDelete
  7. xpenah dgr pun sebelum ni..sedap lagu ni..lirik tu touching sgtt

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com