Punca Badan Cepat Letih, Lesu dan Mudah Mengantuk | Julia Johari
Booking.com

Punca Badan Cepat Letih, Lesu dan Mudah Mengantuk

Review Produk
Ketahuilah, makin membangun sesuatu kawasan yang kurang menjaga isu alam sekitar, badan dan sel-sel kita semakin terdedah kepada sumber Radikal Bebas, itu adalah carta yang julia survey dalam google, betapa kesiannya badan kita, hari-hari terdedah dengan radikal bebas, lepas tu kita makan pun x tentu masa, sayur dan buah-buahan hanya sekadar bermusim je kita makan, korang pernah alami keletihan, lesu dan mudah mengantuk bukan? Termasuk julia sendiri, julia alami walaupun bekerja hanya di opis setiap masa, badan lesu, mudah mengantuk tak payah cakaplah, makan pun kadang2 xd sayur2, buah-buahan pun ikut musim rasa nak makan, kalau tak mau kt sebulan tak sentuh buah, terlupa bagai. Alasan sangat! ~


Bila kita kerja rutin tak kisahlah sebagai housewife, kerja luar yang terdedah cahaya panas, kerja di pejabat sepanjang masa, kita 24 jam akan terdedah dengan sumber radikal bebas yang tak elok, contoh kita guna pc sekarang ni menaip pun kesan radiasi dari pc akan terus direct kepada kita menyebabkan mata kita rasa sangat berpinar dan simptom pening mulai muncul. Itu kesan yang kita alpa, penggunaan handphone berpanjangan yang kita guna seharian adalah salah satu punca utama penyumbang ke arah lebih parah lagi. 

Sedar? Ramai sedar tentang perkara cepat letih, cepat lesu, malas nak memulakan sesuatu sebab macam tak berapa bermaya sebab mengantuk tak tentu masa, itu tandanya sel-sel badan kita mulai merosot dek kerana terdedah hari2 kepada unsur negatif. Sayang tak badan korang? Sayang kan? 

Jom kenali apa itu ANTIOKSIDAN

Kesemua buah-buahan ini adalah agen utama ANTIOKSIDAN. Alaaa korang amal ke? Julia sendiri pun x amal...senang cakap PEMALAS besor. Dah tu cm ne nak atasi masalah cepat letih, lesu dan mudah mengantuk?

Haaaaaaaaa produk ni settlekan masalah anda...1 pil sehari selesai. Terjaga sel-sel anda dari terdedah kepada radikal bebas. Badan pun tak berapa letih dah, mengantuk pun tak berapa nak ada dah sebab kedua-dua produk ini mempunyai ANTIOKSIDAN & ANTIPENUAAN yang menghalang kerosakkan sel oleh radikal bebas. OMG!

VITA - C PLUS
Ini yang badan kita perlukan - ia mengekalkan integriti sel, menjaga pertumbuhan tulang, otot dan salur darah agar senantiasa sihat. 
Kita alpa, sel-sel kita semakin hari semakin merosot. Kita mana nampak, lesu, letih, kurang bermaya, muka tak berseri tanda kita kekurangan nutrisi, dah kita pemalas nak amal pemakanan seimbang alasan yang hari-hari kita dengarkan so this supplimen sangat membantu. Senyum la sel-sel kita dalam badan, terjaga, dilindungi setiap masa, datangla bapak besar unsur radikal bebas dari unsur pencemaran sel kita kebal dah insyaAllah. Alhamdulilah.

VITA E- COMPLEX
Agen Anti Penuaan - Hari-hari tau sel kita akan menempuh alam tua, nampak? 
Memang tak nampak, tapi apa tindakan kita nak lindungi sel-sel ini senantiasa maintain sihat, baik dan kekal? Tak tahu? Kena amal Vitamin E Complex, ia menyokong prestasi otot dan mempercepatkan pemulihan sel. Itu yang bila korang nampak orang tu awet muda walhal umur dah berpuluh2...dia jaga sel dia sejak awal, bukan setakat luaran je, tp dalaman sel dia di didik dengan suplimen yang mengkagumkan.

Sekarang, nikmati rutin seharian dengan gembira, gejala letih, lesu dan mudah mengantuk sudah berkurangan bila kita jaga sel-sel dalam badan dari radikal bebas. Sayangilah sel-sel...kerana dari 1 sel lah terbentuknya keindahan luaran secara semulajadi.

HOW TO ORDER:
Whatsapp: 017-676 9231

12 comments:

  1. itulah.. kena jaga2 dah kesihatan sekarang ni kan

    ReplyDelete
  2. musim sekarang ni memang kena jaga kesihatan sangat ^^

    ReplyDelete
  3. macam baca tentang diri sendiri je ni Ju..saya ni ewlaupun tak kerja dok umah je tapi asyik mengantuk je..nak kata bosan tak jugak..tapi bila tengok tv lama2 ke,mula la jadi malas,nak bergerak tak larat, letih ,mengantuk..heheheh...

    ReplyDelete
  4. Skrg nie mmg kita xboleh nak harapkan makanan yg kita makan je...kdg2 apa yg kita makan pun dah xcukup nutrisi yg berkualiti...

    Kena jgk tambah suplement....:)

    Jemput singgah.. http://ummuzuhayr.com

    ReplyDelete
  5. Shaklee ni memang terbaik, ena tengok kawan ena makan memang dia sihat je setiap hari. Dalam kelas tak pernah mengantuk. Nak beli la nanti

    ReplyDelete
  6. Memg malas kalau nak makn buah2 ni..haha..samala ngan nad tak rajin..tapi kalau orang tolong kupaskan boleh terus masuk mulut..hahaha.

    ReplyDelete
  7. Jaga pemakanan tu penting...tp yg itulah yg paling susah kita nak buat! Huhuhu

    ReplyDelete
  8. betul.. pemakanan paling nak kene jage.. tapi nak makan supplement ni.. fifi selalu lupe.. tak disiplin..

    ReplyDelete
  9. Shaklee mmg dh terkenal ngan suplemen2 hebat..kite same la mcm fifi..xdisiplin..so klu bli pun wat rugi je..huhuhu

    ReplyDelete

  10. Artikel yang menarik. Badan juga boleh kerap berasa lesu disebabkan oleh faktor hormon. Ramai yang terlepas pandang mengenai faktor ini. Ketidakseimbangan hormon yang dirembeskan oleh kelenjar adrenal merupakan antara punca badan lesu. Tidak dinafikan pengambilan Vitamin seperti produk Shaklee juga membantu untuk merawat masalah keletihan. 

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Usia meningkat pun cepat penat juga.. he..he..

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com