Hi, its me Julia Johari . Welcome to my website juliajohari.com. About me? Hmmm first time meet, you will saw this girl always smiling at you...yeahhh smiling like this ^_________^ hehehe. 
Mommy blogger beranak 1 hehehe
Bila bercakap tentang misi dan visi blog Julia Johari.Com 3 tahun lepas adalah semata-mata update entry suka-suka. Tiada langsung penjanaan pendapatan sambilan dari blog ini kecuali dari Nuffnang. Now, target saya tahun 2014 dan masuk tahun baru untuk lebih ke hadapan untuk jana pendapatan menerusi blog selain dari review product dan servis. Saya sangat kagum dengan Bro HH kerana beliau boleh menjana pendapatan 100% dari blog tanpa perlu bekerja makan gaji.
Betul kan bro HH? Di harap segmen ini dapat memberi saya tunjuk ajar lebih mendalam untuk ke arah itu. Terima kasih Bro HH kerana sudi komen di blog saya temph hari, rasa macam tak percaya blogger terkenal menyinggah di blog saya yang kecik ini. Bro teruskan ya hasilkan tips panduan visi dan misi blogger baru 4 tahun macam saya, masih lagi bertatih dan perlukan sokongan dari sifu.

Nama Blog: Julia Johari
Email: juliajohari84@gmail.com

13 Comments

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)