Masalah melanda julia baru-baru ini adalah jerawat, bukan setakat jerawat halus tapi eye beg yang mula muncul disebabkan peningkatan umur dan hormon yang tidak stabil. Itu sebab kulit muka kembali berjerawat, faktor persekitaran dan cuaca yang tidak menentu menyebabkan jerawat, kulit kusam dan tidak gebu makin berleluasa. Stres!

Alhamdulilah, Julia nak perkenalkan kepada anda dengan satu produk kecantikan yang sesuai digunakan untuk kaum wanita dan lelaki kerana produk ini sudah lama berada di pasaran sejak tahun 2010 iaitu Wonder Glow Supremacy. Menariknya, produk ini menawarkan pelbagai produk kecantikan yang berfungsi dapat menghapuskan jerawat, bertindak sebagai krim pemutih, krim anti penuaan, krim kecantikan wajah, dan minuman kecantikan dari dalam.

Hasil penelitian julia dapati ia memberi kesan utama untuk menghilangkan pigmentasi tebal, menghapuskan jerawat dengan berkesan, anti penuaan dan menghaluskan kulit secara semulajadi. Ini yang buat julia tertarik untuk mencubanya bagi misi menghapuskan jerawat tapi dalam masa yang sama dapat pakej untuk miliki kulit gebu, mulus, cantik serta anti penuaan sekali.

Selain itu, keistimewaan produk Wonder Glow Supremacy ini berbanding produk lain dipasaran ialah ia diperkaya dengan AHA untuk memperbaharui sel kulit mati, vitamin C serta kolagen agar kulit sihat bercahaya dan bersinar.

Julia mendapati, syarikat ini pernah mengeluarkan 30 jenis produk dan antara produk popular yang jadi rebutan pelanggan Wonder Glow Supremacy.



Kelebihan Produk Wonder Glow

Hasil penelitian Julia, ke semua set  rangkaian Wonder Glow ini sangat menarik sebab setiap satunya mempunyai kesan pencerahan yang seimbang mengikut jenis produk dan kulit serta termasuk Vitamin C. Sesuai sangat bagi anda yang suka travel dan outstation. 

Faktor cuaca tidak menentu, kulit wajah makin lama makin hari menjadi kusam dan sebab itulah kita memerlukan kawalan cahaya matahari daripada menembusi kulit wajah daripada berterusan.

Produk ini mempunyai SPF sesuai bagi mereka yang sering terdedah kepada cahaya matahari 5 hingga 6 jam sehari.
Selain itu, ke semua rangkaian produk kecantikan Wonder Glow ini bertindak sebagai:

  • mencerahkan dan menyerikan wajah,
  • menghilangkan pigmentasi yang tebal,
  • menghapuskan jerawat dengan berkesan,
  • mengecilkan pori - pori wajah menghaluskan kulit secara semulajadi,
  • anti penuaan dan awet muda yang unggul, mengandungi kombinasi hebat 'glutathione vitamin c infusions' dan collagen agar kulit sihat bercahaya dan bersinar,
  • diperkaya dengan aha untuk memperbaharui sel kulit mati dan menjadikan kulit cerah dan bersinar.

Wonder Glow Diamond Black Series

Click LINK
RM130.00 sahaja.

Terdapat 3 kandungan set ini iaitu:
Wonder Glow Day White Diamond Series
Wonder Glow Night White Diamond Series
Wonder Glow Bar Soap Diamond

Paling best bagi julia ialah set diatas ini sebab ia merangkumi ke semua yang julia nak untuk menghapuskan jerawat, selain itu ada 2 set lain yang boleh anda lihat ialah click link set Gold dan set Silver.
Produk ini adalah keluaran Bumiputera dan harganya sangat berbaloi jika dibandingkan dengan harga kosmetik import yang rangenya hampir RM300-500 ke atas.


Wonder Glow V-Shape Serum

Click LinkRM99.90 sahaja.

Kelebihan Produk Wonder Glow V-Shape Serum
V-Shape Serum ini yang best, boleh bentuk wajah lebih tirus dan bentuk V-Shape, baru nampak kurus kan. Selain itu, ia boleh memadamkan cela dan parut di wajah dengan berkesan, kira 2 in 1 lah kiranya buat wajah bertambah glowing.


Testimonial Pengguna
Kagum Julia sebagai seorang wanita yang mementingkan kecantikan luaran dan dalaman, sudah semestinya julia pilih produk Wonder Glow Supremacy.

Ini adalah antara salah satu Julia baca dan terpukau dalam puluhan testimonial dari pelanggan Wonder Glow Supremacy.



Nak kulit senantiasa gebu, kulit kusam kepada kulit cantik semulajadi, bercahaya dan natural beauty setiap hari julia rekemen Wonder Glow Supremacy. 
Ini kerana harga  ditawarkan sangat berbaloi.


HOW TO ORDER :

Click All Link
Twitter: wonderglow
Beli Online: http://wg.com.my/

MAHU JADI AGEN :

AWAS: Pastikan Pelekat Hologram Di Bahagian Belakang Kotak Untuk Memastikan Produk Original Dari Wonder Glow Cosmetics.

3 Comments

  1. ada dengar jugak yg negatif pasal produk nie dulu..tapi dulu laaa..maybe skrg dah improved kot.. hehehe

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)