Syanie dan Nadi Putera Glamorous Wedding | Julia Johari
Booking.com

Syanie dan Nadi Putera Glamorous Wedding







Suka betul Umi Qi tgk perkahwinan kedua buat Syanie dengan pasangan hensemnya Nadi Putera...cantik betul syanie nie wehhh...siapa ckp orang x cantik x leh dpt suami cantik? siapa cakap orang gempal x leh dpt suami encemmmmm?
Haaaaa itulah nama yer jodoh pertemuan di tangan Allah...ye dok...siapa kita nak ckp-ckp sinis kepada mereka yg berbadan comel mcm syanie x leh dpt suami encem....kan kan kan...

Umi Qi harus contohi sikap syanie ni...punya keyakinan tahap tinggi...x kisah faktor rupa badan cm ner pun...yg ptg yakin diri sendiri...sure rezeki akan dtg sendiri...mcm syanie...rezeki jodohnya datang lg...suka tauuu tgk dia...

Tahniah sangat2 utk Syanie...sebab anda sangat2 bertuah dan sangat cantik di hari bahagia anda...wedding dilangsungkan di Sandy Beach Langkawi...perghhhhhhhh mmg Glamorous Wedding of the yearlah siap sambut di pulau gitu.....

<<<Nak berangan sambut anniversary kt sana lah nanti thn ni.........ehem...ehemmmmmmmm...kikikiki leh pakai baju kembang2 ala2 pincess coti sana nanti hahahhahahah nak cantik cm syanie weeeeeee :) >>>

17 comments:

  1. harap jodoh kekal ke jannah.

    jodoh pertemuan kita x tau kerja tuhan.
    cuma kita berusaha kekalkan

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..tahniah utk syanie..moga berbahagia hingga akhir hayat..comeii sgtt syanie..

    ReplyDelete
  3. Berseri2 tengok syanie.. btl la laki dia encemmm!! jodoh dia.. =D

    ReplyDelete
  4. berseri² muka diakan... tahniah buat mereka moga berkekalan

    ReplyDelete
  5. dia pernah sedut lemak dulu kann.. tu yang berat badan dia turun.. apa2 pn dia cute kann.. wpun kawin buat kali kedua itu lah jodoh namanya :)

    UmiQI, gi lah smbt anniversary kat sana.. buat romantik moment.. mst bestt.nak best lg, pi bali.. wowww ;P

    ReplyDelete
  6. wawaawwaaahhh tak sangkaaa.. jodoh TUHAN ;)) moga moga berkekalannnnn

    ReplyDelete
  7. comel syanie.. semoga berbahagia...

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah..tahniah buat syanie n pasangan... :)

    ReplyDelete
  9. Jodoh dan rezki dia..syukur..alhmdulillah

    ReplyDelete
  10. Jodoh diakan...tapi Syani memang comellah.

    ReplyDelete
  11. Tahniah untuk syanie...semoga perkahwinan kali ini kekal hingga hujung nyawa..

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah.. Moga rumahtangga yang baru dibina kekal selamanya, bahagia dan ceria serta mendapat keberkatan Allah... Amin...

    ReplyDelete
  13. semoga mereka berbahagia till jannah

    ReplyDelete
  14. sebenarnye.. dari umi qi baru fifi tau syanie kahwin.. mihmihmih.. cantik la syanie.. comel!~

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com