Kain pelikat lalala | Julia Johari
Booking.com

Kain pelikat lalala

Kain pelikat lalala
Kain pelikat lalala
Hikhikhik sape suka lagu Kain Pelikat?
Umi Qi suka sgt tau dengar lagu dari Anuar Zain dan Ellina taww...

Kikiki sape penah tgk kain pelikat dijadikan seluar baby? Kalo penah angkat tgn laju2?
Ke umi Qi yg syok sorang2 diri walhal dh berzaman org dok pakai kt baby hehehhehe...
Ini dia rupe cik abg Qi pakai kain pelikat...almaklumlah ank bujang baby lg nk berkain pelikat terlondeh kanggg...tuh sebab org yg cipta kain pelikat jadi seluar baby mmg terbaikkkkkkkk....

Harga?
RM5 je sehelai gojes oiiiii 
Murah kennnn? murah beb tuh beli dua helai...itu je hado dua helai...sbb yg lain habisssssssss...selesa k Qi pakai x panas...tgk dia suka sgt pakai selesa...x berpeluh, senang basuh mcm kain pelikat yg asben kita pakai tuh...

Nih diaaaaa muka comot Qi berseluar pelikat hahhah

Kemainnnn na posing sisi...katanya nampak macho cenggini amik pic umi oiiiii 
hamboiii ko nakkkk....tecik2 nk tiru walid Qi berpelikat hehehhe


Tido dan minum susu pun relaks jek maintainnnnnnnn pelikat hehhe

Qi nk sambung tgk kartun jap...byeeeee

Taw kt ne Umi Qi beli seluar baby kain pelikat?
Kattttttttt

AEON Jusco Setiawangsa...ala yg kita selalu bergathering kidszoona tuh lah lalinkkkkkkkk...kt area bazar luar tau...tuh yg nak cari lagi...perkenaikan kain pelikat zaman berzaman...wauuuuuuuuu :*

<<<Esok hari sabtu...lusa ari Ahad...x sabar nk berbaraan umah Aty dan Umah sis Diya tgk baby kembar...weeeeeee moh kita bara bara bara, bere bere bere eahhhhhhh>>>

13 comments:

  1. Akk jarang sgt pi aeon setiawangsa tu. Apa yg menarik kat situ. Nanti kita pg together gether ye.

    ReplyDelete
  2. suka !!!!!!!!!!!!!! size fayel ada tak..nak gi terjah la

    ReplyDelete
  3. comel sangat qi..geram auntie..tunggu tau ahad ni..

    ReplyDelete
  4. comeynyer babay qi...dah setahun dah ke?

    ReplyDelete
  5. Itu kalau QI pakai kain pelikat betul maunya terlondeh nampak pampers terus hahaha.
    nway comel kan tgk anak2 kecik pakai mcm tu.. hehe

    ReplyDelete
  6. berpelikat nampak syle sangat caya larh.

    ReplyDelete
  7. ku bara bere boro kau umi qi..haha

    ReplyDelete
  8. Akak skang ni tengah dok potong kain pelekat lama yang dah berlubang-lubang tu untuk dibuat seluar tiga suku.. Pakai kat rumah je seluar tu, senang nak bergerak ataupun pakai untuk tidur je..

    Lagipun, kain pelekat yang dah berlubang-lubang ni bahaya jugak.. Buatnya ada yang tak perasan lubang tu dan pakai untuk solat, kan dah batal solat tu..

    Daripada membazir dan reput macam tu je, baik buat seluar.. Kan..??

    Nanti kalau dah siap, akak buat entry pasal seluar kain pelekat ni.. Nak jugak tuuu... hahaha...

    ReplyDelete
  9. princess pon boleh pakai jugak kot ni.kain batik ada x.hehehe

    ReplyDelete
  10. Qi pakai apa pun tomei..
    Tak pakai apa pun tomei..

    Eh!

    Hiihii..

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com