Bilal Qi baca doa gan atok dan nenek :) | Julia Johari
Booking.com

Bilal Qi baca doa gan atok dan nenek :)

Haaaa....
Baby Qi umur baru 8 bulan 16 hari jadi bilal?
Imam sapa?
Atoknya kt Gombak....nenek solat jemaah gan atok Qi...so Qi amik tindakan pun setiap ari turut serta baca doa sama2...tp caranya berlainan sedikit...merangkak sambil balik2 kan sejadah hijau atoknya yg beli khas dari Turki....

Bilal Qi nih pantang sgt tgk sejadah...suka merangkak duduk ats sejadah hijau atoknya yg sgt2 gebu dan sedap utk dipegang....mcm kain baldu kan soft je...

Bagi lah umpan sejadah jenis lain sekali pun...dia xmau...bilal Qi nak jugak duduk kt sejadah hijau atoknya...kegemaran bilal QI....semua tersenyum melihat keletahnya....

Mari tonton Bilal Qi baca doa sambil merangkak....hihi...

(Sejuk hati umi tgk Qi pakai kopiah cm ni....haishhh kena panggil Ustaz Qaiser ilmannn hehhehe)

Umi, walid Qi doa setiap hari utk Qi, atok dan nenek pun selalu doa kt Qi agar esk besar dipermudahkan hatinya terima pelajaran tahfiz Al-Quran....cita2 umi dan walid seawal umur 4 thn kami nk masukkan Qi ke sekolah tadika tahfiz yang ada di Gombak....alhamdulilah, perkenankan doa kami sebagai ibu bapa ya Allah...moga nanti Qi boleh ajar umi dan walid dalami ilmu Al-Quran sedalam-dalamnya.... 

<<<Niat dihati umi dan walid nak Qaiser ilman esk besar jadilah guru dan pembimbing dalam bidang Al-Quran, jika Qi minat bidang lain pun umi dan walid tetap bg sokongan padu pada Qi, setiap pembesaran dan kesukaan anak2 berlainan, so kita kenalah bg semangat dan panduan utk mereka....aminnnn
Selamat Hari Guru buat semua Guru2 di Malaysia :) >>>


21 comments:

  1. sweetnye Qi ni..manja ngan atuknye..

    ReplyDelete
  2. comeinyaaa ustaz qaiser ilman

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..semoga dipermudahkan segala usaha dan doa untuk anak2 kita.. :)

    ReplyDelete
  4. comel Qi dengan atuknya tu.. ;)
    moga Qi menjadi anak yang soleh dan menyayangi keluarga.. ;)

    ReplyDelete
  5. amin.. semoga terus membesr dengan penuh kebaikan wahai bakal imam muda.

    mulut riuh macam aisy jugak. hihi

    ReplyDelete
  6. Hihi... masa dia merangkak ke belakang ingat dah nak pergi ke nenek tapi balik semula ke sejadah atok ye:) Betul dia suka sejadah soft tu Ju:)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..
    moga kekal sehinga Qi besar ye nak

    ReplyDelete
  8. alololo comelnya QI,
    kemain bising mulut Bilal QI, baca doa ke apa tu lah agaknya.. hehe

    ReplyDelete
  9. hensem boy!!! gerammmm.... insyaallah..semoga niat umi dan walid Qi terlaksana..aminnnn

    ReplyDelete
  10. sejuk perut Umi...
    comelnya dia...

    ReplyDelete
  11. inshaa Allah . apa yang kita minta , itulah yang DIA beri ...

    ReplyDelete
  12. eh nape awk comel sgt..meh untie nk cium sikit..

    ReplyDelete
  13. comelnya.. apa lagi dia sebati dengan sejadah hijau atoknya je..

    ReplyDelete
  14. Tak jadi guru al-Quran pun xper, tapi jadi sesiapa saja yg ada ilmu al-Quran. Kiutnya Bilal Qi.

    ReplyDelete
  15. sejuknyer hati KA tgk... comey sgt lagi tu!

    ReplyDelete
  16. Besar dah si Qaiser ni.. Bila nak dapat adik agaknya ehh.. hehe..

    ReplyDelete
  17. nanti rekomen tadika tahfiz kat gombak tu yer ada plan utk masuk kan Fayel kat situ gak..tq ju

    ReplyDelete
  18. hai ustaz qi yang hensem..geram tgk qi ni tau..

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com