About Heart Storyteller...
11.1.11 The Day of Heart Storyteller Blog was made...hmm sengaja pilih tarikh tersebut untuk wujudkan blog...ramai kawan-kawan berkarya di blog masing-masing tp empunya diri baru sekarang bersedia belajar wujudkan blog.

Picture diatas adalah sejenis bunga eksotik bernama 'Bleeding Heart'. Memang saya berminat hendak letakkan nama blog ini sempena nama Bleeding Heart tetapi di ubahsuai dengan nama Heart Storyteller. Kalau anda lihat bunga itu tidak cantik, tidak mengapa... yang penting Heart Storyteller kata memang ciptaan tuhan Allah itu cantik. Heart Storyteller diwujudkan untuk berkongsi kata-kata hati setiap hari bersama-sama dengan kawan-kawan di blogger sama ada suka dan duka.
Bleeding Heart Flower Characteristic...
Ciri-ciri yang memang sesuai dipadankan dengan empunya diri. Bleeding Heart Flower atau lebih dikenali sebagai Lyre. Bunga ini berbentuk hati dan tumbuh di wilayah Asia Timur, Jepun dan Siberia. Bunga ini tumbuh menggantungkan diri pada batang dan boleh menghasilkan 3 - 15 bunga. Bunga ini mekar di awal musim semi atau pertengahan musim panas.
That's Why...
I Love Bleeding Heart Flower...Sukar didekati, ditemui dan dijaga walaupun puas mencari. Akan tetapi, My Heart Storyteller always say 'If you do not hope, you will not find what is beyond your hopes'

So...

Salam Perkenalan kepada semua blogger di Malaysia :)
<Selamat Hari Lahir Heart Storyteller Blog>

5 Comments

  1. Alhamdulilah..berjaya gak buat blog sendiri..hope ada ceritera baik sepanjang tahun 2011...amin.

    ReplyDelete
  2. welcome julia..........
    salam perkenalan yea....

    ReplyDelete
  3. hye fandy...terima kasih menjenguk ke blog with julia...salam perkenalan ju kepada anda..:D

    ReplyDelete
  4. Cantikk nombor blog born kak jujuu hehehe

    ReplyDelete
  5. Alololo omey sgt heart storyteller nih...hehee..ciknad tk sanggup nak hadap ciknad nyer first entry...maluuu..haha!

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)